هدف از طراحی وب سایت
در هنگام فعالسازی یک وبسایت اولین پرسشی که بایستی از خویش بپرسید این میباشد که " غرض از طراحی سایت چیست؟ " پاسخ این پرسش تماما بدیهی میباشد. درحالتی که گرایش دارید طراحی سایت در مشهد که اینترنت سایتی بروشور مانند داشته باشید، پیاده سازی یک ورقه اینترنت برای شما کافیست. البته در شرایطیکه شما خرده فروش می باشید مقصود شما فروش محصولاتتان میباشد. این یک استارت عالی میباشد . به کار گیری از ذهن ها خاص خیس و ویژه خیس، در پیاده سازی یک تارنما مناسبتر به شما یاری خواهد کرد. چه گونه بایستی تولیدات خویش را به فروش برسانید؟ چرا یوزرها بیشتر از رقبایتان به تارنما شما مراجعه و خرید نمایند؟ برای باور از فروش تولید ها و رقابت با بقیه فروشنده ها ، سایت چه کاری می بایست ایفا دهد؟ به این ترتیب برای فروش بیشتر تولیدها موارد ذیل را در حق تقدم قرار دهید : اشاعه توصیه های ویژه متقاعد کردن مشتریان برای خرید از شما پر رنگ کردن طیف وسیعی از محصولاتی که به فروش میرسانید تاکید بر این نکته که اینجانب قابل اتکا هستم و احداث یک کسب و کار آف لاین به خیر یک کسب و کار آن لاین و تشویق مشتریان برای بازدید تر و تمیز از وب سایت در صورتی شما اینترنت سایتی با اهدافی که در صدر گفته شد پیاده سازی فرمایید، حتما به هدف ها خویش خواهید رسید. اما تحلیل کمپانی طراح تارنما شما نیز دراین باره مفید میباشد. در شرایطی که در وسط روش متوجه شدید که مسیر خویش را غلط رفته اید چه خواهید کرد؟ ولی در صورتیکه پیش از استارت هر کاری هدف ها خویش را چک فرمائید مسلما ایرادات مالامال هزینه ای نخواهید داشت. مثلا یک مشتری تقاضا داراست که برای وی یک وبسایت کسب و کار الکترونیکی پیاده سازی کنیم. ولی هنگامیکه با وی وارد رای زنی شدیم، متوجه شدیم کهاین شغل توفیق کانال های نماینده آنها را تضعیف خواهد کرد. پس به وی این توصیه را دادیم ، اینترنت سایتی پیاده سازی نماید تا از هدف ها فروش آنها پناه نماید. به این ترتیب گه گاه یک چاره بدیهی ، شایسته ترین راهکار نمی باشد. غرض از طراحی سایت 2- پروسه هایی که تارنما بایستی از آنها پناه نماید برای اینکه بر روی هدف ها و فرآیندهای تارنما خویش متمرکز گردید ، بایستی به فرایند راهاندازی وبسایت به به عبارتی صورتی نگاه فرمائید، که به فرایند استخدام یک کارمند و توسعه وی نگاه می فرمائید. پاسخ دادن به سوالهای ذیل میتواند به شما خیلی یاری دهد، همینطور میتوانید سوالات بیشتری را باتوجه به حالت عمل و بیزنس خویش مطرح کنید. آیا مایلید که تولیدات خویش را به طور آن لاین به فروش برسانید؟ آیا سرویس ها آن لاین به مشتریان خویش می دهید؟ آیا نیاز به یک موتور کاوش گر دارید؟ آیا خودتان اینترنت سایتتان را آپ دیت رسانی میکنید یا این که ترجیح می دهید یک کمپانی طراح اینترنت وب سایت این شغل را برای شما اعمال دهد؟ در صورتیکه به صورت منظم نوع محصولاتی را که به فروش میرسانید بده بستان میکنید، آیا از کمپانی طراح اینترنت سایتتان می خواهید کهاین شغل را اجرا دهد و یا این که با اعتنا به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این شغل را جاری ساختن دهید؟ ترجیح می دهید عموم با شما به چه شکل تماس برقرار نمایند؟ از روش تلفن یا این که پست الکترونیک ویا به هیچ وجه هیچ تماسی نداشته باشند. در صورتیکه لیست تولید ها شما بیشتر از یکسری برگه باشد آیا به یک موتور کاوش گر نیازدارید؟ نیازهای تجاریتان را تجزیه و محاسبه نمائید (اهدافی که در ابتدا یاداوری شد). بهاین نکته اندیشه نمائید که وبسایت شما چهطور میتواند از این نیازها هواخواهی نماید؟ تحت عنوان یک قاعده این مقاله را به خاطر داشته باشید که هرچه نیازهای شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برای پیاده سازی یک سایت بیشتر گردد. اما این بدان معنا وجود ندارد که شما از نیازها و منظور هایتان قبل و یا این که آنانرا تقلیل دهید. درصورتیکه این آرزوها به عبارتی چیزی باشد که وبسایت به آن نیاز دارااست دراین حالت سبب ساز توسعه و سعی خوب وبسایت شما شود. این بدان مفهوم میباشد که در امر نیازهایتان به خیر تصور کنید. 3- چه محتوا، متن و تصاویری در وبسایت در اختیار بگذاریم محتوا مهمترین نصیب یک تارنما میباشد به دو برهان : - شما این اعتقاد و باور را پیدا فرمایید که موتورهای کاوشگر شایسته ترین کاوش را در سایت شما اجرا میدهند. یعنی وبسایت شما seo گردیده باشد. معمولا اشخاص ترجیح میدهند که برای پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب اینترنت سایتشان را مهیا نمایند. ولی همانگونه که پیش از این اشاره شد، محتوا مهمترین بخش یک سایت میباشد که در دراز دوران درآمد بیشتری برای شما ساختوساز می نماید. - مشتریان بدانند که در سایت شما پیرو چه چیزی میباشند و در واقع شما با ایجاد محتوا به آنان احترام نهاده اید و داده ها مفیدی را در چنگ آنها قرار داده اید کهاین قضیه برای مخاطبان شما بسیار گرانبها میباشد. یعنی تارنما مخاطب پسند نیز باشد. مطالب و محتوای شما هم می بایست برای موتورهای کاوش نوشته خواهد شد و هم برای مشتریان شما و هر دو استانداردها را داشته باشد. التفات به کارگیری از تصاویر نیز نباید حداقل گرفته خواهد شد. تارنما مانند یک رسانه تصویری میباشد که تفاوت تصاویر عالی و ماهر با تصاویر بد نباید دستکم گرفته گردد. براین اساس برای این عمل شما می بایست از یک عکاس حرفهای به کارگیری نمائید. بعضا اشخاص دست نوشته زیبایی دارا هستند و به خیر نیز می نویسند. البته عنایت استعمال از لغت ها کلیدی، کلمه ها کلیدی، امکان استعمال، بایستگی کپی کردن و غیره ، لزوم این دستور را می رساند که کتابت مطالب یک تارنما یار با تصاویر جالب و حرفهای، خویش یک هنر میباشد.
برچسب: طراحی سایت در مشهد،