دوره سئو مشهد دوره سئو مشهد .

دوره سئو مشهد

جریمه وب سایت به وسیله الگوریتم های جایگاه بندی گوگل

الگوریتم پاندا گوگل
با ورود الگوریتم پاندا و تغییر سئو کار مشهد  و تحول سیاست های گوگل استراتژی های بهینه سازی مبتلا تغییرات اصلی شد و اکثری از سایتها که تعداد متعددی صفحه های نادر بها یا این که بی ارزشی داشتند به شدت با افت بازدید و کاهش جایگاه مواجه شدند. جریمه گوگل به اینجا ختم نشده و جریمه گوگل برای سایتهای کوچکتر که با ارائه مطالب کوتاه و تکرار لغت ها کلیدی آیتم نظرشان در هر ۲۰ تا ۵۰ واژه و کلمه به مقام قابل قبولی گروه یافته بودند چهره بخشید. مجموعاَ الگوریتم پاندا بر روی چگونگی محتوا وبسایت ها تمرکز داشت و می خواست تارنما های اکران داده گردیده در نتیجه ها کاوش کیفیت خوب و اثرگذار باشند.

الگوریتم پنگوئن گوگل
کارشناسان پیکار با اسپم گوگل بر روی الگوریتم دیگری عمل میکردند که به واسطه آن جریمه گوگل برای سایتها هنگفت خیس شد. الگوریتم پنگوئن در ۲۴ آوریل ۲۰۱۲ رونمایی شد و سایتهای اکثری را با جریمه گوگل مواجه تشکیل داد. در‌این در میان تارنما هایی بودند که قربانی این آپ دیت گردیده بودند و بی عامل جریمه گوگل آن‌ها‌را از حاصل موتور کاوش حذف کرد. البته گوگل اهمیتی به آن ها نداد، چون به غرض اساسی خویش مدرس سئو مشهد  یعنی پاکسازی هرچه بیشتر حاصل دست یافته بود. مقصود مهم الگوریتم پنگوئن گوگل نبرد و جریمه وب سایت یا این که بلاگ هایی بود که سعی در فریب موتورهای کاوش با کمپانی در کانال های تبادل لینک و پیوند و خرید بک پیوند از سایتهای دیگر داشتند.

اثار جریمه الگوریتم های گوگل
ممکن میباشد شما شغل اشتباهی ایفا نداده باشید یا این که بصورت ناخودآگاه قانون ها را ذیل پا گذارده و اسیر جریمه گوگل گردیده باشید. در صورتی‌که تا حد قابلیت چگونگی محتوای وبسایت را مراقبت کرده و از روشهای seo کلاه سیاه به کار گیری نکرده اید، البته ناگهان با کاهش ورودی و جریمه گوگل مواجه گردیده اید، می توانید با مشورت کردن با کارشناسان و یافتن برهان این حادثه تارنما خویش را از موقعیت کنونی رها کرده و به برگه سئو کار خوب مشهد  اولیه گوگل برگردید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۵:۳۹ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)