دوره سئو مشهد دوره سئو مشهد .

دوره سئو مشهد

اقتدار موضوعي در سئو

سئو به طور فزاينده اي به متمركز شدن بر روي استراتژي هايي كه تجربه و تخصص كامل و پر‌نور را در يك گزينه خاص نشان مي دهند، در اينك تبديل مي‌باشد. اين اغلب به عنوان سئو چيست  اقتدار موضعي شناخته مي شود. ساخت و ساز توان موضوعي مشتمل بر تبديل شدن به منبعي براي دستيابي اطلاعات درباره ي يك زمينه يا رده خاص مي‌باشد و تضمين مي كند كه محتواي شما به طور جامع كل جنبه هاي موضوعي را پوشش مي دهد. موتورهاي جستجو، به ويژه گوگل، كم كم محتوايي را در تقدم قرار ميدهند كه نشانه دهنده توان باشد. آنها قدرت را تركيبي از تجربه، تخصص، قدرت و قابل متكي بودن بودن تعريف و تمجيد مي كنند (به نام E-E-A-T). شيوه فراهم سازي توليد اقتدار موضوعي مستلزم يك طريق استراتژيك براي ايجاد و بهينه سازي محتوا مي باشد. چنين رويكردي شامل: ايجاد محتواي جامع، تخصصي و كيفيت بالا در يك مورد خاص ساخت يك كاتالوگ عميق از مطالب راجع به موضوعات و موضوعات فرعي مرتبط پياده سازي يك معماري وب سايت كه كشف محتواي مرتبط در وبسايت شما‌را براي بشر ها و ربات ها راحت مي كند با ابزار Semrush’s Topic Research آغاز نمائيد تا موضوعات اصلي و زيرموضوعات را در جايگاه خود شناسايي فرماييد. با كليك بر روي “Topic Research” از نوار پيمايش سمت چپ در تحت “بازاريابي محتوا – Content Marketing” به ابزار برويد. سپس يك آيتم را در كادر جستجو تايپ كرده و پايگاه داده خود را گزينش فرماييد. روي «دريافت ايده‌هاي محتوا» كليك فرمائيد. اين ابزار فهرستي از ايده هاي محتواي مرتبط را بر پايه ي مسئله اوليه در اختيار شما قرار مي دهد. يك استراتژي محتواي جامع شامل بسياري يا تمامي موضوعات پيشنهادي مي گردد. باور نتيجه ها كنيد كه محتواي شما كاملا اين موضوعات را بررسي مي كند و اطلاعات ارزشمندي را با بينش كارشناسان موضوع (SMEs) ارائه مي‌دهد كه به سؤالات و نيازهاي كاربر پاسخ مي دهد. بعد اين موضوعات يا مقالات به هم لينك مي گردند تا خواننده‌گان و موتورهاي جستجو بتوانند موضوعات اصلي گزينه را كاملا بازرسي كنند. اين استراتژي به عنوان خوشه موضوعي يا topic cluster هم شناخته مي‌شود. مثال خوشه موضوعي خوشه موضوعي گروهي از صفحات يا مقالات مرتبط با مورد مي‌باشد كه با پيوندهاي داخلي مرتبط مي گردند. همان طور كه محتوا را پيشرفت مي‌دهيد، آن را در خوشه‌هايي سازماندهي كنيد كه در آن صفحه ستون اساسي توسط صفحه هاي فرعي مرتبط پناه مي شود، و باور نتيجه ها نماييد كه آن ها براي توزيع اقتدار و هدايت ناوبري كاربر به هم مرتبط مي باشند. از ابزار حسابرسي سايت Site Audit براي تجزيه و آناليز و بهينه سازي ساختار لينك داخلي خود به كار گيري فرماييد، و يقين حاصل نمائيد كه محتواي درون يك خوشه موضوعي به طور موءثر به هم مرتبط مي‌باشد. به ابزار “Site Audit” در پايين “بهينه سازي” > “ON PAGE & TECH بهينه سازي” در نوار كناري سمت چپ برويد. براي ورود به نصيب دامنه شروع روي دكمه “+ Create project” كليك نمائيد. نام دامنه خود را وارد كرده و روي دكمه “ساخت‌و‌ساز پروژه” كليك نماييد. روي دكمه “آغاز حسابرسي سايت” كليك نماييد. مي‌توانيد تنظيمات ديگري مانند اجازه دادن يا حذف URL‌ها و فرصت‌بندي مميزي‌ها را ويرايش كنيد. در انتظار بمانيد تا مميزي به پايان برسد يا بعداً از كاغذ ديدن فرمائيد. پس از مهيا شدن مميزي يا همان حسابرسي site audit، روي نام پروژه خود كليك نماييد تا گزارش خود را مشاهده كنيد. به «پيوند داخلي» در «گزارش‌هاي موضوعي» برويد و روي دكمه «مشاهده جزئيات» كليك نماييد. فعلا، مي توانيد جزئيات بيشتري در مورد لينك و پيوند داخلي وبسايت خود مشاهده كنيد. اين گزارش پنج نگرش ارائه مي‌دهد كه مي توانيد از آنها براي يافتن فرصت هاي لينك و پيوند داخلي به كار گيري فرماييد: عمق خزيدن صفحات: تعداد كليك هاي مايحتاج براي دسترسي به صفحات وب كه در پروژه حسابرسي وبسايت خود معلوم كرده ايد را اندازه گيري مي كند. به صفحاتي كه كليك بيشتري مي‌كنند توجه داشته باشيد تا مجال‌هايي را براي ساخت‌و‌ساز پيوندهاي داخلي بي واسطه به اين صفحات عميق‌تر شناسايي نماييد و آنان را در دسترس‌تر نمائيد. پيوندهاي داخلي: تعداد پيوندهاي داخلي وبسايت شما‌را آرم ميدهد. معلوم نماييد كدام صفحه هاي پيوندهاي داخلي كمتري دارند تا آنهايي كه ممكن مي باشد از پيوندهاي اضافي براي افزايش روءيت كرد و ارتباط آنها سود ببرند، تعيين فرمائيد. توزيع لينك داخلي: تعداد پيوندهاي داخلي را كه هر برگه دريافت مي كند را نمايش ميدهد. تجزيه و به حساب آوردن كنيد كه كدام صفحات داراي آب پيوند ناكافي ميباشند تا فرصت هايي براي بهبود توزيع لينك و پيوند پيدا فرماييد تا كليه صفحات داراي مقدار متعادلي از پشتيباني لينك داخلي باشند. مشكلات پيوند داخلي: مشكلات پيوندهاي داخلي شمارا پر رنگ مي كند. اين اشتباهات را در ناوبري سايت يا جريان پيوند لينك و پيوند خود پژوهش و برطرف كنيد. صفحاتي كه از بيشترين پيوند داخلي عبور مي كنند: تاثيرگذارترين صفحات شما را علامت ميدهد. پيوندهاي داخلي مهم را در‌اين صفحه ها قرار دهيد زيرا آن ها آب پيوند بيشتري را به صفحه ها پيوند داده شده منتقل مي كنند. لينك و پيوند juice قدرت يا ارزشي است كه از طريق يك هايپرلينك از يك كاغذ وب به شيت ديگر منتقل مي شود. ابزارهاي تجزيه و رسيدگي بك لينك و حسابرسي بك لينك و پيوند Semrush شما‌را توانمند مي سازد تا پروفايل بك لينك خود را تجزيه و محاسبه كنيد و اطمينان حاصل نمائيد كه بك لينك هاي با كيفيتي دريافت مي‌كنيد كه اعتبار موضوعي شمارا تاييد مي كند. به سادگي وارد وب سايت خود شويد و گزارشي عميق درباره ي بك لينك هاي خود دريافت خواهيد كرد. اين گزارش همه چيز را از بسط لينك سازي شما گرفته تا معتبرترين دامنه هاي لينك سازي رقبا را پوشش مي دهد. همچنين مي توانيد پروفايل هاي بك پيوند حداكثر پنج رقيب را تجزيه و آناليز و مقايسه نمائيد و رخنه‌ ها و فرصت هاي مو جود در پروفايل بك لينك خود را با ابزار Backlink Gap شناسايي كنيد. بسط و به هم پيوستن محتوا در يك حوزه موضوعي خاص براي ايجاد و نگهداري توان موضوعي كفايت نميكند. به طور منظم محتواي خود را آپديت فرمائيد تا اعتقادوباور نتايج نماييد كه براي كاربران فعلي، مرتبط و گرانبها باقي مي ماند تا نام تجاري خود را به عنوان منبع اطلاعاتي و تخصص در جايگاه خود قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۶:۳۲ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

نكات سئو چيست؟

امروزه اكثر افراد به دنبال جذب كاربرها و مشتري هاي بالقوه براي سايتشان ميباشند. براي اين كار در همان نخستينِ كار، به سراغ بك لينك و پيوند سازي و توصيه رپورتاژ مي روند. اما اين كار سئو چيست هر چقدر هم در مدت فرصت خاصي كاربران را جذب كند باعث ماندگاري آنها نميشود. نكات بهينه سازي داخلي سايت، در واقع پر اهميت ترين مسائلي مي باشد كه به ما ياري مي كند تا هم كاربران جذب شوند و هم گوگل ما را به جايگاه هاي بالاتر در صفحه اول خود برساند. با نكات ضروري seo داخلي تارنما، چقدر آشنا ميباشيد؟ در حالتي‌كه بخواهيد در جذب ترافيك ارگانيك برنده باشيد به يكسري عنصر مهم احتياج پيدا خواهيد كرد: seo تكنيكال يا فني (Technical بهينه سازي) seo داخلي (On-Page سئو) سئو خارجي (Off-Page seo) در اين نوشته ي علمي همت مي‌كنيم تا يازده نكته كليدي و اصلي seo داخلي on-page بهينه سازي را براي شما بيان كنيم. با دانستن اين نكات مانند يه فرد كارشناس در بهينه سازي و بهينه سازي شغل خواهيد كرد؛ به اين دليل كه متخصصان seo هوشمند هميشه مي دانند كه بهينه سازي seo داخلي در تقدم مي باشد. پس با ادامه مقاله جديدترين تكنيك هاي بهينه سازي داخلي وب سايت، با ما يار شويد. مهم ترين نكات سئو سايت براي استحصال رتبه اوليه در گوگل بهينه سازي داخلي چيست؟ سئو داخلي يا همان on-Page seo ، به فرايند سئو صحفه هاي وب سايت براي بهبود مرتبه در موتورهاي جستجو و جذب ترافيك ارگانيك گفته مي گردد. پس، علاوه بر توليد محتوا كه به آن بسيار اهميت مي دهيد، بايستي به ساختار سايت خودتان نيز اعتنا فرماييد. عموما سئو داخلي وب سايت شامل موارد مختلفي مي شود. اين مواردي طور مثال مشمول: بهينه سازي عنوان هاي صفحه ها؛ تگ هاي html ؛ seo يا optimize كردن توضيحات متاي صفحه ها متعدد سايت؛ هدينگ هاي گوناگون يك صفحه؛ seo تصاوير و مفاد مشابه آن است. نگران نباشيد، تك تك آنها‌را براي شما توضيح خواهيم اعطا كرد و درصورتي كه در مرحله اي با نقص‌ مواجه شديد مي توانيد از ما راهنماي و مشورت كردن بگيريد. حتي با گشتي در سايت ما مي‌توانيد به فراگيري سئو و بعدازظهر هاي سئو دسترسي پيدا فرمائيد. نكته: اين آموزش، يكي‌از محرمانه يادگرفتن هاي سئو سايت در وبمستر وردپرس هست. براي ديدن كليه مقاله ها اين محرمانه، مي توانيد از پيوند تحت استفاده كنيد. فراگيري سئو از مبتدي تا پيشرفته (كاملا بدون پول) seo داخلي on-Page و التفات آن قصد و هدف اصلي ما از بهينه سازي وب سايتمان و محتواي درون آن، اين مي‌باشد كه موتورهاي جستجو بتوانند بهتر سايت شما را درك كنند. از اين روش هم متوجه مي شوند كه آيا وب سايت شما به سوالهاي كاوش گر و كاربران ارتباطي دارد يا خير. گوگل يك روز هم معطل ما نمي ماند. الگوريتم هاي گوگل، هر روز غامض تر مي شوند تا: بتوانند سوالات كاربرها را بهتر شعور كنند. سود هاي مرتبط با هدف كاربر را نماد دهند. در صورتيكه شما هم قصد توسعه و ديده شدن در موتورهاي جستجو را داشته باشيد مي بايست مطمئن شويد كه وبسايت و محتوايش با موادسازنده آفريننده ي وب سايت كليه به نه مبني بر با آخرين نكات بهينه سازي، سئو شده باشند. به حيث شما كدام منطقي تر مي‌باشد؟ ساخت بك لينك هاي متفاوتي كه بر رويشان در دست گرفتن مستقيم نداريم. ايفا بهينه سازي داخلي كه در دست گرفتن كاملش را در اختيار داريم.


برچسب: سئو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۸:۲۲ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

هدف از طراحي وب سايت‎

در هنگام فعال‌ساز‌ي يك وبسايت او‌لين پرسشي كه بايستي از خويش بپرسيد اين ميباشد كه " غرض ‏از طراحي سايت چيست؟ " پاسخ اين پرسش تماما بديهي ميباشد. در‌حالتي كه گرايش داريد  طراحي سايت در مشهد كه اينترنت ‏سايتي بروشور مانند داشته باشيد، پياده سازي يك ورقه اينترنت براي شما كافيست. البته در شرايطي‌كه شما ‏خرده فروش مي باشيد مقصود شما فروش محصولاتتان ميباشد. اين يك استارت عالي ميباشد .‏ به كار گيري از ذهن ها خاص خيس و ويژه خيس، در پياده سازي يك تارنما مناسبتر به شما ياري خواهد ‏كرد‎. ‎چه گونه بايستي توليدات خويش را به فروش برسانيد؟ چرا يوزرها بيشتر از رقبايتان به تارنما ‏شما مراجعه و خريد نمايند؟ ‏ براي باور از فروش توليد ها و رقابت با بقيه فروشنده ها ، سايت چه كاري مي بايست ايفا ‏دهد؟ به اين ترتيب براي فروش بيشتر توليدها موارد ذيل را در حق تقدم قرار دهيد :‏ اشاعه توصيه هاي ويژه متقاعد كردن مشتريان براي خريد از شما پر رنگ كردن طيف وسيعي از محصولاتي كه به فروش ميرسانيد تاكيد بر اين نكته كه اينجانب قابل اتكا هستم و احداث يك كسب و كار آف لاين به خير يك كسب و كار ‏آن لاين و تشويق مشتريان براي بازديد تر و تميز از وب سايت در صورتي شما اينترنت سايتي با اهدافي كه در صدر گفته شد پياده سازي فرماييد، حتما به هدف ها خويش خواهيد ‏رسيد. اما تحليل كمپاني طراح تارنما شما نيز دراين باره مفيد ميباشد.‏ در شرايطي كه در وسط روش متوجه شديد كه مسير خويش را غلط رفته ايد چه خواهيد كرد؟ ولي در صورتيكه پيش از استارت هر كاري هدف ها خويش را چك فرمائيد مسلما ايرادات مالامال هزينه اي نخواهيد ‏داشت‎. ‎مثلا يك مشتري تقاضا داراست كه براي وي يك وبسايت كسب و كار الكترونيكي پياده سازي ‏كنيم. ولي هنگاميكه با وي وارد راي زني شديم، متوجه شديم كه‌اين شغل توفيق كانال هاي ‏نماينده آن‌ها را تضعيف خواهد كرد. پس به وي اين توصيه را داديم ، اينترنت سايتي پياده سازي نمايد تا ‏از هدف ها فروش آن‌ها پناه نمايد. به اين ترتيب گه گاه يك چاره بديهي ، شايسته ترين راهكار نمي ‏باشد‎. غرض از طراحي سايت‎ ‏2‏‎- ‎پروسه هايي كه تارنما بايستي از آن‌ها پناه نمايد‎ براي اينكه بر روي هدف ها و فرآيندهاي تارنما خويش متمركز گرديد ، بايستي به فرايند راه‌اندازي ‏وبسايت به به عبارتي صورتي نگاه فرمائيد، كه به فرايند استخدام يك كارمند و توسعه وي نگاه مي ‏فرمائيد‎.‎ پاسخ دادن به سوالهاي ذيل ميتواند به شما خيلي ياري دهد، همينطور مي‌توانيد سوالات ‏بيشتري را باتوجه به حالت عمل و بيزنس خويش مطرح كنيد.‏ آيا مايليد كه توليدات خويش را به طور آن لاين به فروش برسانيد؟ آيا سرويس ها آن لاين به مشتريان خويش مي دهيد؟ آيا نياز به يك موتور كاوش گر داريد؟ آيا خودتان اينترنت سايتتان را آپ ديت رساني مي‌كنيد يا اين كه ترجيح مي دهيد يك كمپاني طراح اينترنت ‏وب سايت اين شغل را براي شما اعمال دهد؟ در صورتيكه به صورت منظم نوع محصولاتي را كه به فروش ميرسانيد بده بستان مي‌كنيد، آيا از كمپاني ‏طراح اينترنت سايتتان مي خواهيد كه‌اين شغل را اجرا دهد و يا اين كه با اعتنا به هزينه اي كه براي شما در ‏بر خواهد داشت ترجيح مي دهيد خودتان اين شغل را جاري ساختن دهيد؟ ‏ ترجيح مي دهيد عموم با شما به چه شكل تماس برقرار نمايند؟ از روش تلفن يا اين كه پست الكترونيك ويا به هيچ وجه هيچ ‏تماسي نداشته باشند.‏ در صورتيكه ليست توليد ها شما بيشتر از يك‌سري برگه باشد آيا به يك موتور كاوش گر نيازداريد؟ ‏ نيازهاي تجاريتان را تجزيه و محاسبه نمائيد (اهدافي كه در ابتدا ياداوري شد‏‎). ‎به‌اين نكته انديشه ‏نمائيد كه وبسايت شما چه‌طور ميتواند از اين نيازها هواخواهي نمايد؟ تحت عنوان يك قاعده اين مقاله را به خاطر داشته باشيد كه هرچه نيازهاي شما بيشتر باشد ‏هزينه شما نيز براي پياده سازي يك سايت بيشتر گردد. اما اين بدان معنا وجود ندارد كه ‏شما از نيازها و منظور هايتان قبل و يا اين كه آنان‌را تقليل دهيد. در‌صورتي‌كه اين آرزوها به عبارتي ‏چيزي باشد كه وبسايت به آن نياز دارااست در‌اين حالت سبب ساز توسعه و سعي خوب وبسايت ‏شما شود. اين بدان مفهوم ميباشد كه در امر نيازهايتان به خير تصور كنيد.‏ ‏3‏‎- ‎چه محتوا، متن و تصاويري در وبسايت در اختيار بگذاريم‎ محتوا مهم‌ترين نصيب يك تارنما ميباشد به دو برهان :‏ ‏- شما اين اعتقاد و باور را پيدا فرماييد كه موتورهاي كاوشگر شايسته ترين كاوش را در سايت شما ‏اجرا ميدهند. يعني وبسايت شما seo گرديده باشد. معمولا اشخاص ترجيح ميدهند كه براي ‏پس انداز بيشتر ، خودشان مطالب اينترنت سايتشان را مهيا نمايند. ولي همانگونه كه پيش از اين اشاره ‏شد، محتوا مهم‌ترين بخش يك سايت ميباشد كه در دراز دوران درآمد بيشتري براي شما ‏ساخت‌و‌ساز مي نمايد.‏ ‏- مشتريان بدانند كه در سايت شما پيرو چه چيزي ميباشند و در واقع شما با ايجاد ‏محتوا به آنان احترام نهاده ايد و داده ها مفيدي را در چنگ آن‌ها قرار داده ايد كه‌اين قضيه ‏براي مخاطبان شما بسيار گرانبها ميباشد. يعني تارنما مخاطب پسند نيز باشد.‏ مطالب و محتواي شما هم مي بايست براي موتورهاي كاوش نوشته خواهد شد و هم براي مشتريان شما ‏و هر دو استانداردها را داشته باشد. ‏ التفات به كارگيري از تصاوير نيز نبايد حداقل گرفته خواهد شد. تارنما مانند يك رسانه تصويري ‏ميباشد كه تفاوت تصاوير عالي و ماهر با تصاوير بد نبايد دست‌كم گرفته گردد. براين اساس براي ‏اين عمل شما مي بايست از يك عكاس حرفه‌اي به كارگيري نمائيد‎.‎ بعضا اشخاص دست نوشته زيبايي دارا هستند و به خير نيز مي نويسند. البته عنايت استعمال از لغت ها ‏كليدي، كلمه ها كليدي، امكان استعمال، بايستگي كپي كردن و غيره ، لزوم اين دستور را مي ‏رساند كه كتابت مطالب يك تارنما يار با تصاوير جالب و حرفه‌اي، خويش يك هنر ميباشد.‏


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۰۶ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

كدام وب‌سايت‌ ها بيشتر تحت تأثير رقص گوگل قرار مي‌گيرند؟

تازمانيكه گوگل نتواند با چك دقيق رفتارها و رضايت كاربران جايگاه درستي را براي وبسايت و صفحه هاي شما در حيث بگيريد، ممكن مي‌باشد زمانه‌هاي مجال رقص گوگل طول بكشد. در حالتي كه در زمان فرصت كوتاهي به صفحه اوليه گوگل رسيديد، خيلي خوشحال نباشيد و طاقت كنيد مشاهده كنيد بعد سئو چيست  از مدتي آيا همچنان در آن رتبه خواهيد بود يا خير. البته در صورتي‌كه شم كرديد در لغت ها كليدي مشخص در هم اكنون افت رتبه مي‌باشيد بلافاصله خطاها را برطرف فرمائيد تا بتوانيد دوباره در بعدازظهر گوگل دنس قرار بگيريد. اما به طور كلي يادتان باشد Google Dance سيستم غامض و نسبتاً ناشناخته‌اي دارااست و براين اساس شما بايد همواره با اقدامات اصولي و استاندارد در مسير درست گام برداريد. كدام وب‌وب سايت‌ ها بيشتر ذيل تأثير رقص گوگل قرار مي‌گيرند؟ همانگونه كه عملكرد اين الگوريتم و زمان زمان مجال آن معين نيست، اينكه كدام وب سايت‌ها دقيقا در طي گوگل دنس قرار مي گيرند هم خيلي مشخص نيست. البته براساس تعاريفي كه داشتيم و با تمركز به تحقيق‌هاي انجام يافته مي‌قدرت اذعان كرد صفحه هاي جديد، مطالب داراي كلمات كليدي جديد و سايت‌هايي كه به صورت غيرطبيعي يا با طريق‌هاي كلاه سياه سئوي خود را پيش ميبرند بيشتر در‌اين بعدازظهر قرار مي گيرند. گوگل دنس با چه وب سايت‌هايي عمل ندارد؟ شايد اين سوال براي‌تان پيش بيايد كه آيا مي توان رقص گوگل با سايتي فعاليت نداشته باشد. در واقع پاسخ مثبت مي‌باشد. تارنما‌هايي كه مجموع مورد ها مرتبط با رضايت مخاطب يا به اصطلاح فني سئوي on-page را به خوبي انجام مي دهند از گزند گوگل دنس به دور خواهند بود. لينك‌سازي داخلي و خارجي به صورت اصولي و استاندارد نيز به عنوان مثال مواردي مي باشد كه امداد مي‌كند شايد هرگز سايت شما در وضعيت رقص گوگل قرار نگيرد. چطور مي‌توان در بعدازظهر رقص گوگل در رتبه‌هاي بالاتر قرار گرفت؟ چنانچه گوگل چنين فرصتي را براي شما در نظر بگيرد كه در جايگاه‌هاي بالا و شيت نخستين حاصل قرار بگيريد، بايد به هر شكلي كه شده از اين وضعيت به كار گيري فرمائيد. اما چون نمي‌دانيد چه وقتي و چطور ممكن است چنين اتفاقي صورت دهد، بدين ترتيب براي اينكه در رتبه‌هاي بالاتر قرار بگيريد، تمركز خود را روي مخاطبان و كاربران قرار دهيد. كاري فرمائيد با محتواي كيفيت خوب و كاربردي، رابط كاربري و تجربه كاربري عالي و توليد ارزش افزوده بتوانيد مخاطبان بيشتري جذب كرده و آنان را در سايت خود نگه داريد.


برچسب: سئو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۵:۰۹ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

Keywords و Search Queries در سئو

در اصطلاحات بهينه سازي اكثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته مي‌شوند، اما در واقع اين دو باهم متفاوت هستند، در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم به شما سئو چيست  نشانه دهيم چه تفاوتي دربين واژه و كلمه كليدي يا كليدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ يك واژه و كلمه كليدي (Keyword) به نوعي بخشي از يك Search Query مي‌باشد، Search Queries (search query يا search term) واژه و كلمه يا يك گزاره است كه استفاده كننده موتور جستجو در قسمت Search تايپ مي كند. عبارت جستجو شده ممكن هست نادرست املايي داشته باشد، يا كلمه ها ديگري به آن وصل شده باشد و يا ممكن است با واژه و كلمه كليدي(Keyword) يكسان باشد اما در نهايت Search Query به كليدواژه جستجو شده وصل شود. به همين ادله شما به عنوان وبمستر بايد روي كلملت كليدي متمركز شويد و به عبارات جستجو شده نيز اعتنا فرماييد. در بهينه سازي، ما اين انتزاع ها را با seo محتواي كاغذ (با استعمال از لغات كليدي در URL ها، برچسب هاي عنوان، اسكن متن، نام فولدر هاي تصويري، توضيحات متا و مفاد ديگر) با ايجاد كرد پيوندهاي ورودي با عبارات كليدي در متن و … هدف قرار ميدهيم. در PPC (Pay Per Click) يا طريق پرداخت به ازاي هر كليك ما با به كار گيري از بكارگيري لغات كليدي در تبليغات و صفحه ها اصلي، كليدواژه ها را مقصود قرار مي دهيم. از طرف ديگر Search Queries اصطلاحات دنياي حقيقي وواقعي هستند كه مردم براي يافتن آن صفحه هاي از طريق جستجوي به كار گيري مي كنند.با فرض اينكه از نوشته‌ي‌علمي شما به طور كامل بهينه باشد، اين اين لغت ها ممكن مي‌باشد شامل كلمه كليدي دقيق و همچنين تغييرات بي نقطه پايان مانند “يادگرفتن وردپرس“،” افزونه هاي وردپرسي “،”كلاس هاي خصوصي وردپرس”،”وردپرس بهتر ميباشد يا جوملا”و غيره باشد. به تصوير پايين دقت فرمائيد تا تفاوت بين Keywords و Search Queries vh شعور فرمائيد. تفاوت ميان Keywords و Search Queries در بهينه سازي در تصوير بالا تفاوت دربين Keywords و Search Queries تماما به چشم مي خورد و شما مي بينيد كه كليدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده اي را پايين تاثير خود قرار ميدهد، در شرايطي‌كه Keywords و Search Queries را به خير شعور فرماييد مي توانيد در بهبود seo مطالب خود تغييرات مفيدي را ايجاد كرد نماييد.در اصطلاحات بهينه سازي اكثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته مي‌شوند، اما در واقع اين دو باهم متفاوت هستند، در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم به شما نشانه دهيم چه تفاوتي دربين واژه و كلمه كليدي يا كليدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ يك واژه و كلمه كليدي (Keyword) به نوعي بخشي از يك Search Query مي‌باشد، Search Queries (search query يا search term) واژه و كلمه يا يك گزاره است كه استفاده كننده موتور جستجو در قسمت Search تايپ مي كند. عبارت جستجو شده ممكن هست نادرست املايي داشته باشد، يا كلمه ها ديگري به آن وصل شده باشد و يا ممكن است با واژه و كلمه كليدي(Keyword) يكسان باشد اما در نهايت Search Query به كليدواژه جستجو شده وصل شود. به همين ادله شما به عنوان وبمستر بايد روي كلملت كليدي متمركز شويد و به عبارات جستجو شده نيز اعتنا فرماييد. در بهينه سازي، ما اين انتزاع ها را با seo محتواي كاغذ (با استعمال از لغات كليدي در URL ها، برچسب هاي عنوان، اسكن متن، نام فولدر هاي تصويري، توضيحات متا و مفاد ديگر) با ايجاد كرد پيوندهاي ورودي با عبارات كليدي در متن و … هدف قرار ميدهيم. در PPC (Pay Per Click) يا طريق پرداخت به ازاي هر كليك ما با به كار گيري از بكارگيري لغات كليدي در تبليغات و صفحه ها اصلي، كليدواژه ها را مقصود قرار مي دهيم. از طرف ديگر Search Queries اصطلاحات دنياي حقيقي وواقعي هستند كه مردم براي يافتن آن صفحه هاي از طريق جستجوي به كار گيري مي كنند.با فرض اينكه از نوشته‌ي‌علمي شما به طور كامل بهينه باشد، اين اين لغت ها ممكن مي‌باشد شامل كلمه كليدي دقيق و همچنين تغييرات بي نقطه پايان مانند “يادگرفتن وردپرس“،” افزونه هاي وردپرسي “،”كلاس هاي خصوصي وردپرس”،”وردپرس بهتر ميباشد يا جوملا”و غيره باشد. به تصوير پايين دقت فرمائيد تا تفاوت بين Keywords و Search Queries vh شعور فرمائيد. تفاوت ميان Keywords و Search Queries در بهينه سازي در تصوير بالا تفاوت دربين Keywords و Search Queries تماما به چشم مي خورد و شما مي بينيد كه كليدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده اي را پايين تاثير خود قرار ميدهد، در شرايطي‌كه Keywords و Search Queries را به خير شعور فرماييد مي توانيد در بهبود seo مطالب خود تغييرات مفيدي را ايجاد كرد نماييد.


برچسب: سئو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۲:۰۶ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

انوع باگ‌ها در صنعت برنامه‌نويسي

هنگامي علت ايجاد باگ بسيار پيچيده و غيرقابل فهم و شعور باشد و باگ رفتاري غيرطبيعي از خود نشان مي دهد، آن‌را Mandelbugs مي‌نامند. اين باگ‌ها نام خود را از روي نام آقاي Benoît Mandelbrot گرفته‌اند كه به‌عنوان پدر علم هندسه فراكتال شناخته مي‌گردد (فراكتال‌ها، ساختارهاي پيچيده و شبيه به خود مي باشند). يك باگ طراحي سايت در مشهد  در سيستم‌برهان كه به زمان‌بندي وابسته مي باشد، مثالي از اين نوع باگ‌ها است. Schroedinbug گاهي‌اوقات به سورس‌كد نگاه مي‌اندازيد و متوجه مي‌شويد كه باگ يا مشكلي وجود دارد كه در مرحلهٔ اول به هيچ وجهً نبايد اجازهٔ ايفا شدن نرم افزار را بدهد؛ هنگامي مي خواهيد همين كد را ايفا نماييد، باگ موردنظر بي‌تفكر ظاهر مي شود و برنامه متوقف مي‌شود. هرچند اين گزينه يه خرده غيرمعمول به‌لحاظ مي‌رسد، البته چنين باگ‌هايي گاهي‌زمان ها فيس ميدهند و با نام Schroedinbug شناخته مي شوند (معمولاً اين نوع باگ‌ها از روند اوليهٔ تست‌هاي كيفيت برنامه رد مي‌شوند و خود را علامت نمي‌دهند). باگ‌هاي نوع Schroedinbug، نام خود را از دانشمند داراي شهرت آقاي Erwin Schrödinger گرفته‌اند كه ايدهٔ «آزمايش تئوري گربه» را ارائه كرد؛ در فيزيك كوانتوم، ذره‌هاي كوانتوم مانند اتم‌ها، ميتوانند در ۲ حالت يا بيشتر وجود داشته باشند اما شرودينگر پيشنهاد كرد كه در شي ها كلاسيكتري مانند گربه كه از اتم‌هاي بسياري تشكيل‌شده، وجود داشتن در ۲ وضعيت، نا ممكن مي باشد. وي يك اكران را پيشنهاد مي‌كند كه در آن يك گربه در درون جعبه‌اي در بسته، هم پا با شيشه‌اي با محتواي سم (كه به يك اتم راديواكتيو متصل هست) جاي دارد. در‌صورتي‌كه نيمه‌عمر اتم تمام شود، شيشه شكسته مي گردد و سم به بيرون نشت مي‌كند و سبب مرگ گربه مي شود؛ البته درِ جعبه بسته هست و بدين ترتيب نمي‌توان اعلام‌كرد گربه زنده مي باشد يا مرده. از اين‌رو، تا زماني‌كه درِ جعبه باز خواهد شد، گربه ميتواند در ۲ حالت قرار داشته باشد: زنده يا مرده. در فيزيك كوانتوم، به‌اين مورد اصطلاحاً Superposition State ميگويند، به شكلي كه گربه هم زنده مي‌باشد و هم مرده! برگرديم به مشاجره باگ‌ها؛ فقطً با مشاهدهٔ نقص‌ در كد، شما دست به ساخت و ساز چند تغييرات مي‌زنيد كه در اين حالت يا نرم افزار اعمال مي‌شود و يا فعاليت نمي‌كند. بدين ترتيب اين نوع از باگ‌ها با عنوان Schroedinbug شناخته مي‌شوند. اشكال باگ‌هاي ديگري هم وجود دارا‌هستند كه در قالب اين ۴ تيم قرار نمي‌گيرند كه از آن گزاره مي‌توان به باگ‌هاي به‌اصطلاح Aging-Related اشاره كرد كه صرفا وقتي شكل مي دهند كه اپليكيشن براي مقطع طولاني كار كند! در نقطه نهايي هم ممكن هست اين سؤال براي شما پيش آمده باشد كه اصلاً اصطلاح Bug (به‌معنا حشره) از چه زماني در صنعت گسترشٔ نرم‌افزار باب شد؛ براي يافتن پاسخ بدين سؤال، توصيه مي‌كنيم به نوشته ي علمئ آشنايي با دريابان گريس ماري هوپر، كسي كه براي اولين بار اصطلاح Bug را باب كرد! رجوع كنيد. شما چه فكر مي كنيد، آيا باگ‌هايي كه تاكنون با آن ها واكنش داشته‌ايد در اين مجموعه‌بندي قرار مي‌گيرند؟ تجربهٔ خود در واكنش با باگ‌هاي عجيبي كه ساعتها شما را سرگرم كرده است را مي‌توانيد در قسمت نظريات با ما و ساير كاربران فراتك درميان بگذاريد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۱۵ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

كاربرد برچسب‌ها در وردپرس چيست؟

هر اينترنت‌تارنما وردپرسي لزوما مي بايست قابليت و امكان برچسب‌گذاري يا اين كه ساخت و ساز تگ‌ را داشته باشد. اين قابليت در اصل در كاغذ‌ ويرايشگر كلاس سئو مشهد  نوشته‌ها در دسترس خواهد بود. البته كاربرد اين برچسب‌ها چيست؟ برچسب‌ گذاري در وردپرس يكي‌از مهم ترين كارهايي‌ ميباشد كه در راستاي بهينه سازي و باصرفه‌سازي اينترنت‌وب سايت‌ مي بايست صورت بپذيرد. به عبارت ديگر چاره رعايت اصول seo داخلي برچسب گذاري ميباشد. برچسب گذاري در وردپرس به شما ياري‌ مي‌نمايد تا بتوانيد محتواهاي موردنظرتان كه در يك قضيه يا اين كه مجموعه مشخص و معلوم قرار دارا‌هستند را تيم‌بندي فرمائيد. از جمله ممكن ميباشد شما روي وبسايت خودتان تيم‌بندي توليدات تلفن همراه هوشمند، تلويزيون، تبلت، فريزر‌يخچال فريزر و... داشته باشيد. البته با تعريف‌و‌تمجيد تگ سامسونگ مي توانيد كليه توليدها مرتبط با اين مارك را در يك دسته قرار دهيد. يادگرفتن افزودن برچسب در وردپرس براي برچسب گذاري در وردپرس داشتن سطح معيني از علم پيرامون برچسب‌هاي وردپرس الزامي ميباشد. چون در‌حالتي كه كه علم كافي در امر ساخت‌و‌ساز برچسب را نداشته باشيد، ممكن ميباشد منجر گمراهي بازديدكنندگان و از دست رفتن امتياز وبسايت بشويد. بدين ترتيب قبل از مبادرت به توليد تگ در وردپرس، بايستي بدانيد برچسب‌ها را چه‌گونه ساخت و مدير فرمائيد. در پي راهنماي جامعي از پروسه افزودن برچسب در وردپرس را با هم مرور مي كنيم: در روند برچسب گذاري وردپرس اعمال فرآيند ذيل به ترتيبي كه آورده ميگردد الزامي ميباشد: با وارد كردن اسم كاربري و راز عبور وارد پيشخوان وردپرس اينترنت‌وب سايت‌تان ميشويد. از روش منو نوشته‌ها كه در سمت راست ورقه جاي‌دارد، زيرمنو برچسب‌ها را گزينش ميكنيد. در سمت راست برگه‌ برچسب‌ها، فيلدهاي منظور گرديده را مالامال كرده و يك برچسب تازه ساخت و ساز فرماييد. درضمن برچسب‌هاي ساخت‌و‌ساز گرديده نيز در سمت چپ همين كاغذ قراردارد كه ميتوانيد مدير‌شان نماييد. فيلدهايي كه مي بايست براي ساخت و ساز برچسب‌ها مالامال نمائيد مشتمل بر مفاد تحت ميباشد: اسم: دربرگيرنده كلمه و واژه‌اي مي گردد كه قصد داريد تحت عنوان برچسب اكران داده گردد. نامك: مرتبط با كلمه و واژه‌اي ميباشد كه در لينك و پيوند برچسب ساخت‌و‌ساز گرديده اكران داده ميگردد. معمولا سفارش كارشناسان اين ميباشد كه نامك متساوي انگليسي اسم برچسب باشد. توضيح: مشتمل بر توضيحات شما پيرامون برچسب توليد گرديده مي شود. كامل شدن اين قسمت براي شناخت بيش‌خيس بازديدكنندگان با برچسب‌ها بسيار اساسي ميباشد. در پايان نيز با كليك روي آيتم اضافه كردن برچسب، تغييرات صورت گرفته را ذخيره و پروسه ساخت‌و‌ساز تگ وردپرس را به نقطه پايان مي بريد. ولي اين‌ نقطه پايان قصه وجود ندارد؛ گاهي ممكن ميباشد شما نياز داشته باشيد كه برچسب ساخت‌و‌ساز گرديده را بازنويسي و رئيس فرمائيد. روش بازنويسي و رئيس برچسب‌‌هاي ساخت گرديده در وردپرس نيز مشمول مراحلي مي شود كه بايستي به ترتيب آنان را ايفا دهيد. در پي اين پروسه را مرور مي كنيم: وارد نصيب برچسب‌ها در وردپرس گرديد. از روش جدول سمت چپ برگه، برچسب گزينه نظرتان را كاوش فرمائيد. بعداز تعيين تگ آيتم نظرتان، ميتوانيد يك كدام از آيتم‌هاي بازنويسي، بازنويسي سريع، نظافت كردن و اكران را به دلخواه تعيين نمائيد.


برچسب: كلاس سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۴۹ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

اهميت صفحه فرود

صفحه فرود (LandingPage) ، ورقه اي خاص و مجزا از صفحه هاي ديگر وبسايت شماست و بيشتر جهت اهداف بازاريابي و تبديل مراجعه كننده وب سايت به مشتري به كارگيري مي‌گردد، در كلاس سئو مشهد  صورتي‌كه يك تارنما را به صورت يك گروه از محتواها و صفحه ها مختلف در نظر بگيريم درصورتي كه كه بخواهيم يك مخاطب خاص را براي سود گيري از محتواي خاص يا مشغول كردن با مال خاصي به تارنما پند كنيم مطلقا صرفا راهكار ما صفحه فرود يا Landing Page است. ديزاين فرود علاوه بر توانايي هاي فني نياز به توانايي هاي شناختي و تحليلي دارااست و حتي در حالتي‌كه كه ما بتوانيم شناخت و تحليل درستي در ارتباط صفحه ارايي فرود داشته باشيم و از لحاظ فني ورقه طراحي شده داراي باكيفيت نباشه باز هم عكس العمل خير از كاغذ فرود نميگيريم. فرض فرمائيد يك هواپيما قصد فرود آمدن به زمين رو داره، آيا ميتواند روي دريا فرود بياد، يا قادر است در بيابان فرود بياد ؟ اين مثال دقيقا شبيه به لندينگ پيج مي‌باشد، در صورتي شما تبليغات انجام داده ايد يا يك جشنواره فروش برگزار كرده ايد و قرار است در شبكه هاي مردمي مانند اينستاگرام به سايتتان لينك و پيوند بدهيد حتما نميتوانيد لينك كاغذ اصلي را بدهيد! چرا‌كه استفاده كننده را ما مي بايست ناپخته در حيث بگيريم، يعني فرض كنيم كه نخسين بار مي‌باشد وارد وب سايت ما مي شود و هيچ پيش مسئله از اين موضوع ندارد كه چه جوري بايستي محصول مارا خريداري كند ، پس ما با يك لندينگ اصولي مي‌توانيم بدين افراد ياري كنيم تا تجارب كاربري خوب و وارفته تري داشته باشند و در نهايت سبب ساز ميشه كه فروش خودمان نيز افزايش يابد. صفحه فرود-شكل كاغذ فرود-شكل عنايت كاغذ فرود يك صفحه فرود landing page) )كه به‌نيكي طراحي شده باشد مي‌تواند نرخ تبديل كمپين‌هايPPC و آدرس اينترنتي ماركتينگ و درآمد شمارا به ترازو قابل‌توجهي ارتقا دهد. در حالتي كه قراراست يك جشنواره فروش برگزار نماييد، در شرايطي‌كه قرار مي باشد براي مناسب هاي خاص مانند شب يلدا، نوروز، عيد هاي سال و ديگر رخداد ها جشنواره فروش داشته باشيد، شما بايد يك لندينگ پيج مناسب يا كاغذ فرود مناسب طراحي نماييد، لندينگ پيج يا صفحه فرود منجر مي‌شود كه اعتنا استفاده كننده به قسمت هاي ديكه پرت نشود و بتواند متمركز روي محصول و غرض شما تمركز كند. به اين ترتيب با اين فعاليت شماهم بالا ميرود و ميتواند كمپين هاي فروش عالي تري برگزار فرمائيد. مزاياي داشتن طراحي لندينگ پيج و بهبود seo داشتن يك لندينگ پيج اصولي منجر مي شود تجارب كاربري بالا رود و در نتيجه نرخ تبديل يا فروش سايت شمار تا 10 برابر ارتقاء پيدا كند و در نهايت سبب ساز بهبود سئوي سايت ميگردد. چرا بايد از لندينگ پيج از در كمپين هاي ديجيتال به كار گيري كنيم؟ هزينه نادر بازدهي بالا تمركز كاربر در صفحه فرود در بيشترين وضعيت مي باشد


برچسب: كلاس سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۳۹ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

علايق كاربر چگونه تعيين مي‌شود؟

علايق مخاطب بوسيله سيستم‌هاي هوش تصنعي و يادگيري ماشيني گزينش ميگردند كه كردار مخاطب را در طي فرصت بررسي و رسيدگي مي‌نمايند. اين علايق  سئو چيست ممكن ميباشد مبني بر عمل‌هاي متعدد استفاده كننده، به عنوان مثال جستجوهاي انجام يافته، محتوايي كه مشاهده كرده‌اند، داده ها مربوط به محلي كه آن ها در آن قرار دارا هستند، و بقيه داده‌هاي كاربري انتخاب شوند. بعضي از پارامترهايي كه ممكن ميباشد براي گزينش علايق مخاطب به كار گيري شوند عبارتند از: تاريخچه كاوش: تاريخچه جستجوي يك مخاطب مي تواند نشانه‌دهنده عشق و علاقه‌مندي‌هاي وي باشد. خوي مرور: كيفيت واكنش استفاده كننده با محتوا، براي مثال مقالاتي كه مي خواند يا اين كه فيلم‌هايي كه مي‌بيند. داده ها درباره جاي : جاي مخاطب ممكن ميباشد نشانگر عشق و علاقه‌مندي‌هاي محلي يا اين كه ناحيه‌اي باشد. جستجوهاي اخير: در صورتيكه يك مخاطب جديدا راجع به يك قضيه خاص كاوش كرد‌ه باشد، اين ممكن ميباشد علامت‌دهنده يك عشق‌مندي موقتا يا اين كه تازه باشد. داده ها از خدمت‌هاي گوگل ديگر: داده‌ها از خدمت‌هاي گوگل ديگر، مانند يوتيوب، گوگل مپ، و گوگل نيوز، نيز ميتواند در تشخيص علايق مخاطب موثر باشد. اين تجزيه و استدلال ها به طور پويا اجرا ميگردند و با دقت به كردار استفاده كننده در حين مجال به‌روز مي شوند. در سود، در‌صورتي‌كه عشق و علاقه‌مندي‌هاي استفاده كننده تغيير و تحول نمايد، سيستم‌هاي گوگل ميتوانند اين تغييرات را تشخيص دهند و پيشنهادات مربوط به علايق تازه را ارائه دهند. پيشنهادات گوگل ديسكاوري مطابق چه پارامترهايي تمجيد مي‌شود؟ گوگل ديسكاوري، محتوا را مبتني بر علايق يوزرها فردي سازي مي نمايد. پارامترهاي مختلفي كه گوگل در گزينش محتواي پيشنهادي به كارگيري مي نمايد، عبارتند از: تاريخچه كاوش: گوگل ديسكاوري از تاريخچه جستجوي شما براي شعور عالي علايق و ترجيحات شما به كارگيري مي نمايد. خلق و خوي كاربري: گوگل ديسكاوري خير صرفا به محتوايي كه شما مي‌خوانيد دقت مي نمايد، بلكه به گونه اي كه شما با آن عكس العمل ميكنيد نيز اعتنا داراست. اين مشتمل بر اقداماتي مانند هنگامي كه صرف ميكنيد براي تلاوت مقاله ها، روش پيمايش در وبسايت، و حتي سرعت پيمايش شما ميباشد. جاي : جاي فعلي شما نيز ميتواند اثر گذار باشد. براي مثال، در حالتي كه در يك شهر خاص باشيد، ممكن ميباشد خبرها محلي و حادثه ها را در پيشنهادات خويش مشاهده كنيد. جستجوهاي اخير: در صورتي اخيرا در امر يك قضيه خاص كاوش كرده باشيد، گوگل ممكن ميباشد محتواي مرتبط بيشتري را در پيشنهادات خويش عرضه نمايد. داده ها از تارنما ها و نرم افزار هاي گوگل ديگر: گوگل نيز قادر است از اطلاعاتي كه از وب سايت ها و نرم‌افزار هاي ديگر گوگل (مانند يوتيوب، گوگل مپ، گوگل نيوز، و غيره) بدست آورده ميباشد، به كار گيري نمايد. به خاطر داشته باشيد كه مدام ميتوانيد پيكربندي ويژگي خويش را در گوگل ديسكاوري براي در دست گرفتن عالي اين مورد ها تغيير و تحول دهيد.


برچسب: سئو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۳:۰۸ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)

اجزاي اصلي تشكيل دهنده سرپ (SERP) كدامند؟

براي فهم و شعور بي نقص‌خيس اين نكته كه سرپ چيست، مي‌بايست با اجزاي اساسي تشكيل دهنده اين صفحه هاي آشنا گرديد. درين ارتباط مي‌اقتدار دوره سئو مشهد كليات صفحه هاي سرپ را به 2 گروه مهم و فرعي تقسيم كرد. نصيب مهم در كاغذ سرپ اكران داده مي شوند و گوگل در ساخت آن ها موءثر ميباشد. قسمت فرعي فيچرهايي ميباشد كه وبسايت‌ها مي توانند در صفحه ها وب سايت خويش توليد كرده و سبب ساز ميگردد تا با گونه هاي متعدد در نتيجه ها سرپ اكران داده شوند. به عنوان مثال اجزاي اساسي ورقه SERP عبارتند از: نتيجه ها ارگانيك – Organic Results او‌لين بخش كه همواره آن را مشاهده مي كنيد، نتيجه ها طبيعي ميباشند. مراد از كلمه و واژه “طبيعي”، غيرتبليغاتي بودن آن‌ها ميباشد. اين حاصل معمولا براي وب سايت‌هايي ميباشد كه توانسته‌اند صفحه هاي پلتفرم خويش را با بهينه سازي داخلي، فرنگي و ترفندهاي ديگر به جايگاه‌هاي فراتر برسانند. تفاوت نتابج مبلغي و طبيعي خلال منزلت، در هزينه و طريق وصال به ورقه اوليه و سكو‌هاي فراتر ميباشد. معمولا نتيجه ها طبيعي مستلزم فرصت و صرف انرژي بيشتر مي‌باشند تا به طور طبيعي و از مسير seo به سكو‌هاي فراتر دست يابند. با اين درحال حاضر، نتيجه ها مبلغي با پرداخت هزينه به ازاي هركليك يا اين كه در زمان مجال خاصي از روش سيستم گوگل ادز به رنك‌هاي ورقه نخستين دسترسي دارا‌هستند. سوالهاي ديگر افراد – People also ask يكي فيچرهايي كه مي‌قدرت در چيره صفحه ها سرپ براي جستجوهاي متعدد ديد، باكسي ميباشد كه با تيتر “سوال ها ديگر افراد” مشاهده ميگردد. همين حال با جستجوي عبارت “بهينه سازي Course” مي توانيد اينگونه چيزي را ملاحظه كنيد. اين بخش مرتبط با سوالهاي مرتبط به درخواست سرچ شما ميباشد كه معمولا جواب برگزيده‌اي از وبسايت‌هاي متعدد براي هرمورد به طور خلاصه نوشته شده‌اند. ويديوها – Videos ممكن ميباشد از خويش بپرسيد محل اكران ويديوها و تصاوير در سرپ چيست؟ گوگل براي اين 2 نصيب از محتواها جعبه‌هاي غيروابسته‌اي درنظر گرفته ميباشد. ويديوها و تصاوير. در بخش‌ “ويديوها”، ويديو‌هاي مرتبطي كه ميتوانند پاسخي به پرسش شما بوده باشند، اكران داده ميگردد. معمولا سورس اين ويديوها از يوتيوب، آپارات و يا اين كه خويش صفحه هاي تارنما ميباشد. شما مي توانيد با قراردادن ويديوها در ورقه وب سايت خويش، از اين نحوه نيز ترافيك به برگه را جذب فرماييد. تصاوير – Images گوگل با فهم و شعور بغرنج‌اي كه از جستجوي استفاده كننده دارااست، ميتواند غرض او را از سرچ در موتور جستجوي خويش فهم نمايد. براي مثال، هر كس عبارت “خرقه عروس مد” را كاوش مي‌نمايد، در پي تصاويري از اين نوع البسه ميباشد. در فيض گوگل چيره حاصل خويش را به اكران تصاوير تخصيص ميدهد كه در نصيب “تصاوير” ارائه مي شوند.


برچسب: دوره سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۱:۳۰ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)