دوره سئو مشهد دوره سئو مشهد .

دوره سئو مشهد

اقتدار موضوعی در سئو

سئو به طور فزاینده ای به متمرکز شدن بر روی استراتژی هایی که تجربه و تخصص کامل و پر‌نور را در یک گزینه خاص نشان می دهند، در اینک تبدیل می‌باشد. این اغلب به عنوان سئو چیست  اقتدار موضعی شناخته می شود. ساخت و ساز توان موضوعی مشتمل بر تبدیل شدن به منبعی برای دستیابی اطلاعات درباره ی یک زمینه یا رده خاص می‌باشد و تضمین می کند که محتوای شما به طور جامع کل جنبه های موضوعی را پوشش می دهد. موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، کم کم محتوایی را در تقدم قرار میدهند که نشانه دهنده توان باشد. آنها قدرت را ترکیبی از تجربه، تخصص، قدرت و قابل متکی بودن بودن تعریف و تمجید می کنند (به نام E-E-A-T). شیوه فراهم سازی تولید اقتدار موضوعی مستلزم یک طریق استراتژیک برای ایجاد و بهینه سازی محتوا می باشد. چنین رویکردی شامل: ایجاد محتوای جامع، تخصصی و کیفیت بالا در یک مورد خاص ساخت یک کاتالوگ عمیق از مطالب راجع به موضوعات و موضوعات فرعی مرتبط پیاده سازی یک معماری وب سایت که کشف محتوای مرتبط در وبسایت شما‌را برای بشر ها و ربات ها راحت می کند با ابزار Semrush’s Topic Research آغاز نمائید تا موضوعات اصلی و زیرموضوعات را در جایگاه خود شناسایی فرمایید. با کلیک بر روی “Topic Research” از نوار پیمایش سمت چپ در تحت “بازاریابی محتوا – Content Marketing” به ابزار بروید. سپس یک آیتم را در کادر جستجو تایپ کرده و پایگاه داده خود را گزینش فرمایید. روی «دریافت ایده‌های محتوا» کلیک فرمائید. این ابزار فهرستی از ایده های محتوای مرتبط را بر پایه ی مسئله اولیه در اختیار شما قرار می دهد. یک استراتژی محتوای جامع شامل بسیاری یا تمامی موضوعات پیشنهادی می گردد. باور نتیجه ها کنید که محتوای شما کاملا این موضوعات را بررسی می کند و اطلاعات ارزشمندی را با بینش کارشناسان موضوع (SMEs) ارائه می‌دهد که به سؤالات و نیازهای کاربر پاسخ می دهد. بعد این موضوعات یا مقالات به هم لینک می گردند تا خواننده‌گان و موتورهای جستجو بتوانند موضوعات اصلی گزینه را کاملا بازرسی کنند. این استراتژی به عنوان خوشه موضوعی یا topic cluster هم شناخته می‌شود. مثال خوشه موضوعی خوشه موضوعی گروهی از صفحات یا مقالات مرتبط با مورد می‌باشد که با پیوندهای داخلی مرتبط می گردند. همان طور که محتوا را پیشرفت می‌دهید، آن را در خوشه‌هایی سازماندهی کنید که در آن صفحه ستون اساسی توسط صفحه های فرعی مرتبط پناه می شود، و باور نتیجه ها نمایید که آن ها برای توزیع اقتدار و هدایت ناوبری کاربر به هم مرتبط می باشند. از ابزار حسابرسی سایت Site Audit برای تجزیه و آنالیز و بهینه سازی ساختار لینک داخلی خود به کار گیری فرمایید، و یقین حاصل نمائید که محتوای درون یک خوشه موضوعی به طور موءثر به هم مرتبط می‌باشد. به ابزار “Site Audit” در پایین “بهینه سازی” > “ON PAGE & TECH بهینه سازی” در نوار کناری سمت چپ بروید. برای ورود به نصیب دامنه شروع روی دکمه “+ Create project” کلیک نمائید. نام دامنه خود را وارد کرده و روی دکمه “ساخت‌و‌ساز پروژه” کلیک نمایید. روی دکمه “آغاز حسابرسی سایت” کلیک نمایید. می‌توانید تنظیمات دیگری مانند اجازه دادن یا حذف URL‌ها و فرصت‌بندی ممیزی‌ها را ویرایش کنید. در انتظار بمانید تا ممیزی به پایان برسد یا بعداً از کاغذ دیدن فرمائید. پس از مهیا شدن ممیزی یا همان حسابرسی site audit، روی نام پروژه خود کلیک نمایید تا گزارش خود را مشاهده کنید. به «پیوند داخلی» در «گزارش‌های موضوعی» بروید و روی دکمه «مشاهده جزئیات» کلیک نمایید. فعلا، می توانید جزئیات بیشتری در مورد لینک و پیوند داخلی وبسایت خود مشاهده کنید. این گزارش پنج نگرش ارائه می‌دهد که می توانید از آنها برای یافتن فرصت های لینک و پیوند داخلی به کار گیری فرمایید: عمق خزیدن صفحات: تعداد کلیک های مایحتاج برای دسترسی به صفحات وب که در پروژه حسابرسی وبسایت خود معلوم کرده اید را اندازه گیری می کند. به صفحاتی که کلیک بیشتری می‌کنند توجه داشته باشید تا مجال‌هایی را برای ساخت‌و‌ساز پیوندهای داخلی بی واسطه به این صفحات عمیق‌تر شناسایی نمایید و آنان را در دسترس‌تر نمائید. پیوندهای داخلی: تعداد پیوندهای داخلی وبسایت شما‌را آرم میدهد. معلوم نمایید کدام صفحه های پیوندهای داخلی کمتری دارند تا آنهایی که ممکن می باشد از پیوندهای اضافی برای افزایش روءیت کرد و ارتباط آنها سود ببرند، تعیین فرمائید. توزیع لینک داخلی: تعداد پیوندهای داخلی را که هر برگه دریافت می کند را نمایش میدهد. تجزیه و به حساب آوردن کنید که کدام صفحات دارای آب پیوند ناکافی میباشند تا فرصت هایی برای بهبود توزیع لینک و پیوند پیدا فرمایید تا کلیه صفحات دارای مقدار متعادلی از پشتیبانی لینک داخلی باشند. مشکلات پیوند داخلی: مشکلات پیوندهای داخلی شمارا پر رنگ می کند. این اشتباهات را در ناوبری سایت یا جریان پیوند لینک و پیوند خود پژوهش و برطرف کنید. صفحاتی که از بیشترین پیوند داخلی عبور می کنند: تاثیرگذارترین صفحات شما را علامت میدهد. پیوندهای داخلی مهم را در‌این صفحه ها قرار دهید زیرا آن ها آب پیوند بیشتری را به صفحه ها پیوند داده شده منتقل می کنند. لینک و پیوند juice قدرت یا ارزشی است که از طریق یک هایپرلینک از یک کاغذ وب به شیت دیگر منتقل می شود. ابزارهای تجزیه و رسیدگی بک لینک و حسابرسی بک لینک و پیوند Semrush شما‌را توانمند می سازد تا پروفایل بک لینک خود را تجزیه و محاسبه کنید و اطمینان حاصل نمائید که بک لینک های با کیفیتی دریافت می‌کنید که اعتبار موضوعی شمارا تایید می کند. به سادگی وارد وب سایت خود شوید و گزارشی عمیق درباره ی بک لینک های خود دریافت خواهید کرد. این گزارش همه چیز را از بسط لینک سازی شما گرفته تا معتبرترین دامنه های لینک سازی رقبا را پوشش می دهد. همچنین می توانید پروفایل های بک پیوند حداکثر پنج رقیب را تجزیه و آنالیز و مقایسه نمائید و رخنه‌ ها و فرصت های مو جود در پروفایل بک لینک خود را با ابزار Backlink Gap شناسایی کنید. بسط و به هم پیوستن محتوا در یک حوزه موضوعی خاص برای ایجاد و نگهداری توان موضوعی کفایت نمیکند. به طور منظم محتوای خود را آپدیت فرمائید تا اعتقادوباور نتایج نمایید که برای کاربران فعلی، مرتبط و گرانبها باقی می ماند تا نام تجاری خود را به عنوان منبع اطلاعاتی و تخصص در جایگاه خود قرار دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۶:۳۲ توسط:زهرا موضوع: نظرات (0)