تاریخچه نامگذاری سئو
پیش از بهینه سازی که مخفف Search engine optimization میباشد، اسمهای متعددی برای این صنعت آزمون شد. مانند:
قرارگیری در سئو کار مشهد موتور کاوش
منزلتگیری در موتور کاوش
جایگاهگیری در موتور کاوش
تصویب در موتور کاوش
رواج تارنما در موتور کاوش
و در غایت با صرفهسازی موتور کاوش
اما در سال ۲۰۰۱ واژه و کلمه بازاریابی موتور کاوش توصیه شد که خیلی آیتم استقبال فعالان حوزه seo قرار نگرفت.
اما شاید نامی که مدرس سئو مشهد بتوان در بعدی روی این صنعت گذاشت و بهینه سازی نو کنیه بگیرد این باشد: باصرفهسازی تجارب کاوش.
سیر دگرگونی و تکامل بهینه سازی
گوگل از ضعف الگوریتمهای موتورهای جستجوی ابتدایی غایت به کار گیری را موفقیت، تغییرات موردنیاز را بخشید و خلال فاکتورهای باطن تارنما به فاکتورهای بیرون وبسایت نیز عنایت اعطا کرد. قبلا روش، صرفا ترفندهای درون وبسایت، مانند مالامال شدن کاغذ از لغت ها کلیدی keyword stuffing یک راه حل مطلوب سئو کار خوب مشهد برای جایگاهگیری در گوگل بود!
بعد الگوریتم پیج رنک برای آنالیز لینک و پیوندها ساخته شد. هم اکنون چگونگی و کمیت لینک و پیوندهای ورودی به تارنما و متن پیوندها (انکرتکست) نیز نقش مهمی بازی میکردند.
این نقطه پایان فعالیت عدم وجود و گوگل؛ الگوریتمهای خویش را هر روز توسعه و گسترش میاعطا کرد. در دهه نخستین سال ۲۰۰۰ میلادی، تجربیات کاوش گزینه التفات گوگل قرار گرفت. برای باصرفهخیس شدن تجربیات کاوش؛ قسمت گوگل ساجست، گوگل اتوکامپلت و جستجوهای مرتبط به ورقه آموزش سئو در مشهد حاصل کاوش اضافه شدند.
برچسب: ،