در اصطلاحات بهینه سازی اکثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته میشوند، اما در واقع این دو باهم متفاوت هستند، دراین نوشتهی علمی قصد داریم به شما سئو چیست نشانه دهیم چه تفاوتی دربین واژه و کلمه کلیدی یا کلیدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ یک واژه و کلمه کلیدی (Keyword) به نوعی بخشی از یک Search Query میباشد، Search Queries (search query یا search term) واژه و کلمه یا یک گزاره است که استفاده کننده موتور جستجو در قسمت Search تایپ می کند. عبارت جستجو شده ممکن هست نادرست املایی داشته باشد، یا کلمه ها دیگری به آن وصل شده باشد و یا ممکن است با واژه و کلمه کلیدی(Keyword) یکسان باشد اما در نهایت Search Query به کلیدواژه جستجو شده وصل شود. به همین ادله شما به عنوان وبمستر باید روی کلملت کلیدی متمرکز شوید و به عبارات جستجو شده نیز اعتنا فرمایید. در بهینه سازی، ما این انتزاع ها را با seo محتوای کاغذ (با استعمال از لغات کلیدی در URL ها، برچسب های عنوان، اسکن متن، نام فولدر های تصویری، توضیحات متا و مفاد دیگر) با ایجاد کرد پیوندهای ورودی با عبارات کلیدی در متن و … هدف قرار میدهیم. در PPC (Pay Per Click) یا طریق پرداخت به ازای هر کلیک ما با به کار گیری از بکارگیری لغات کلیدی در تبلیغات و صفحه ها اصلی، کلیدواژه ها را مقصود قرار می دهیم. از طرف دیگر Search Queries اصطلاحات دنیای حقیقی وواقعی هستند که مردم برای یافتن آن صفحه های از طریق جستجوی به کار گیری می کنند.با فرض اینکه از نوشتهیعلمی شما به طور کامل بهینه باشد، این این لغت ها ممکن میباشد شامل کلمه کلیدی دقیق و همچنین تغییرات بی نقطه پایان مانند “یادگرفتن وردپرس“،” افزونه های وردپرسی “،”کلاس های خصوصی وردپرس”،”وردپرس بهتر میباشد یا جوملا”و غیره باشد. به تصویر پایین دقت فرمائید تا تفاوت بین Keywords و Search Queries vh شعور فرمائید. تفاوت میان Keywords و Search Queries در بهینه سازی در تصویر بالا تفاوت دربین Keywords و Search Queries تماما به چشم می خورد و شما می بینید که کلیدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده ای را پایین تاثیر خود قرار میدهد، در شرایطیکه Keywords و Search Queries را به خیر شعور فرمایید می توانید در بهبود seo مطالب خود تغییرات مفیدی را ایجاد کرد نمایید.در اصطلاحات بهینه سازی اکثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته میشوند، اما در واقع این دو باهم متفاوت هستند، دراین نوشتهی علمی قصد داریم به شما نشانه دهیم چه تفاوتی دربین واژه و کلمه کلیدی یا کلیدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ یک واژه و کلمه کلیدی (Keyword) به نوعی بخشی از یک Search Query میباشد، Search Queries (search query یا search term) واژه و کلمه یا یک گزاره است که استفاده کننده موتور جستجو در قسمت Search تایپ می کند. عبارت جستجو شده ممکن هست نادرست املایی داشته باشد، یا کلمه ها دیگری به آن وصل شده باشد و یا ممکن است با واژه و کلمه کلیدی(Keyword) یکسان باشد اما در نهایت Search Query به کلیدواژه جستجو شده وصل شود. به همین ادله شما به عنوان وبمستر باید روی کلملت کلیدی متمرکز شوید و به عبارات جستجو شده نیز اعتنا فرمایید. در بهینه سازی، ما این انتزاع ها را با seo محتوای کاغذ (با استعمال از لغات کلیدی در URL ها، برچسب های عنوان، اسکن متن، نام فولدر های تصویری، توضیحات متا و مفاد دیگر) با ایجاد کرد پیوندهای ورودی با عبارات کلیدی در متن و … هدف قرار میدهیم. در PPC (Pay Per Click) یا طریق پرداخت به ازای هر کلیک ما با به کار گیری از بکارگیری لغات کلیدی در تبلیغات و صفحه ها اصلی، کلیدواژه ها را مقصود قرار می دهیم. از طرف دیگر Search Queries اصطلاحات دنیای حقیقی وواقعی هستند که مردم برای یافتن آن صفحه های از طریق جستجوی به کار گیری می کنند.با فرض اینکه از نوشتهیعلمی شما به طور کامل بهینه باشد، این این لغت ها ممکن میباشد شامل کلمه کلیدی دقیق و همچنین تغییرات بی نقطه پایان مانند “یادگرفتن وردپرس“،” افزونه های وردپرسی “،”کلاس های خصوصی وردپرس”،”وردپرس بهتر میباشد یا جوملا”و غیره باشد. به تصویر پایین دقت فرمائید تا تفاوت بین Keywords و Search Queries vh شعور فرمائید. تفاوت میان Keywords و Search Queries در بهینه سازی در تصویر بالا تفاوت دربین Keywords و Search Queries تماما به چشم می خورد و شما می بینید که کلیدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده ای را پایین تاثیر خود قرار میدهد، در شرایطیکه Keywords و Search Queries را به خیر شعور فرمایید می توانید در بهبود seo مطالب خود تغییرات مفیدی را ایجاد کرد نمایید.
برچسب:
سئو چیست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ دی ۱۴۰۲ساعت:
۰۹:۵۲:۰۶ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
هنگامی علت ایجاد باگ بسیار پیچیده و غیرقابل فهم و شعور باشد و باگ رفتاری غیرطبیعی از خود نشان می دهد، آنرا Mandelbugs مینامند. این باگها نام خود را از روی نام آقای Benoît Mandelbrot گرفتهاند که بهعنوان پدر علم هندسه فراکتال شناخته میگردد (فراکتالها، ساختارهای پیچیده و شبیه به خود می باشند). یک باگ طراحی سایت در مشهد در سیستمبرهان که به زمانبندی وابسته می باشد، مثالی از این نوع باگها است. Schroedinbug گاهیاوقات به سورسکد نگاه میاندازید و متوجه میشوید که باگ یا مشکلی وجود دارد که در مرحلهٔ اول به هیچ وجهً نباید اجازهٔ ایفا شدن نرم افزار را بدهد؛ هنگامی می خواهید همین کد را ایفا نمایید، باگ موردنظر بیتفکر ظاهر می شود و برنامه متوقف میشود. هرچند این گزینه یه خرده غیرمعمول بهلحاظ میرسد، البته چنین باگهایی گاهیزمان ها فیس میدهند و با نام Schroedinbug شناخته می شوند (معمولاً این نوع باگها از روند اولیهٔ تستهای کیفیت برنامه رد میشوند و خود را علامت نمیدهند). باگهای نوع Schroedinbug، نام خود را از دانشمند دارای شهرت آقای Erwin Schrödinger گرفتهاند که ایدهٔ «آزمایش تئوری گربه» را ارائه کرد؛ در فیزیک کوانتوم، ذرههای کوانتوم مانند اتمها، میتوانند در ۲ حالت یا بیشتر وجود داشته باشند اما شرودینگر پیشنهاد کرد که در شی ها کلاسیکتری مانند گربه که از اتمهای بسیاری تشکیلشده، وجود داشتن در ۲ وضعیت، نا ممکن می باشد. وی یک اکران را پیشنهاد میکند که در آن یک گربه در درون جعبهای در بسته، هم پا با شیشهای با محتوای سم (که به یک اتم رادیواکتیو متصل هست) جای دارد. درصورتیکه نیمهعمر اتم تمام شود، شیشه شکسته می گردد و سم به بیرون نشت میکند و سبب مرگ گربه می شود؛ البته درِ جعبه بسته هست و بدین ترتیب نمیتوان اعلامکرد گربه زنده می باشد یا مرده. از اینرو، تا زمانیکه درِ جعبه باز خواهد شد، گربه میتواند در ۲ حالت قرار داشته باشد: زنده یا مرده. در فیزیک کوانتوم، بهاین مورد اصطلاحاً Superposition State میگویند، به شکلی که گربه هم زنده میباشد و هم مرده! برگردیم به مشاجره باگها؛ فقطً با مشاهدهٔ نقص در کد، شما دست به ساخت و ساز چند تغییرات میزنید که در این حالت یا نرم افزار اعمال میشود و یا فعالیت نمیکند. بدین ترتیب این نوع از باگها با عنوان Schroedinbug شناخته میشوند. اشکال باگهای دیگری هم وجود داراهستند که در قالب این ۴ تیم قرار نمیگیرند که از آن گزاره میتوان به باگهای بهاصطلاح Aging-Related اشاره کرد که صرفا وقتی شکل می دهند که اپلیکیشن برای مقطع طولانی کار کند! در نقطه نهایی هم ممکن هست این سؤال برای شما پیش آمده باشد که اصلاً اصطلاح Bug (بهمعنا حشره) از چه زمانی در صنعت گسترشٔ نرمافزار باب شد؛ برای یافتن پاسخ بدین سؤال، توصیه میکنیم به نوشته ی علمیٔ آشنایی با دریابان گریس ماری هوپر، کسی که برای اولین بار اصطلاح Bug را باب کرد! رجوع کنید. شما چه فکر می کنید، آیا باگهایی که تاکنون با آن ها واکنش داشتهاید در این مجموعهبندی قرار میگیرند؟ تجربهٔ خود در واکنش با باگهای عجیبی که ساعتها شما را سرگرم کرده است را میتوانید در قسمت نظریات با ما و سایر کاربران فراتک درمیان بگذارید.
برچسب:
طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت:
۱۱:۳۴:۱۵ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
هر اینترنتتارنما وردپرسی لزوما می بایست قابلیت و امکان برچسبگذاری یا این که ساخت و ساز تگ را داشته باشد. این قابلیت در اصل در کاغذ ویرایشگر کلاس سئو مشهد نوشتهها در دسترس خواهد بود. البته کاربرد این برچسبها چیست؟ برچسب گذاری در وردپرس یکیاز مهم ترین کارهایی میباشد که در راستای بهینه سازی و باصرفهسازی اینترنتوب سایت می بایست صورت بپذیرد. به عبارت دیگر چاره رعایت اصول seo داخلی برچسب گذاری میباشد. برچسب گذاری در وردپرس به شما یاری مینماید تا بتوانید محتواهای موردنظرتان که در یک قضیه یا این که مجموعه مشخص و معلوم قرار داراهستند را تیمبندی فرمائید. از جمله ممکن میباشد شما روی وبسایت خودتان تیمبندی تولیدات تلفن همراه هوشمند، تلویزیون، تبلت، فریزریخچال فریزر و... داشته باشید. البته با تعریفوتمجید تگ سامسونگ می توانید کلیه تولیدها مرتبط با این مارک را در یک دسته قرار دهید. یادگرفتن افزودن برچسب در وردپرس برای برچسب گذاری در وردپرس داشتن سطح معینی از علم پیرامون برچسبهای وردپرس الزامی میباشد. چون درحالتی که که علم کافی در امر ساختوساز برچسب را نداشته باشید، ممکن میباشد منجر گمراهی بازدیدکنندگان و از دست رفتن امتیاز وبسایت بشوید. بدین ترتیب قبل از مبادرت به تولید تگ در وردپرس، بایستی بدانید برچسبها را چهگونه ساخت و مدیر فرمائید. در پی راهنمای جامعی از پروسه افزودن برچسب در وردپرس را با هم مرور می کنیم: در روند برچسب گذاری وردپرس اعمال فرآیند ذیل به ترتیبی که آورده میگردد الزامی میباشد: با وارد کردن اسم کاربری و راز عبور وارد پیشخوان وردپرس اینترنتوب سایتتان میشوید. از روش منو نوشتهها که در سمت راست ورقه جایدارد، زیرمنو برچسبها را گزینش میکنید. در سمت راست برگه برچسبها، فیلدهای منظور گردیده را مالامال کرده و یک برچسب تازه ساخت و ساز فرمایید. درضمن برچسبهای ساختوساز گردیده نیز در سمت چپ همین کاغذ قراردارد که میتوانید مدیرشان نمایید. فیلدهایی که می بایست برای ساخت و ساز برچسبها مالامال نمائید مشتمل بر مفاد تحت میباشد: اسم: دربرگیرنده کلمه و واژهای می گردد که قصد دارید تحت عنوان برچسب اکران داده گردد. نامک: مرتبط با کلمه و واژهای میباشد که در لینک و پیوند برچسب ساختوساز گردیده اکران داده میگردد. معمولا سفارش کارشناسان این میباشد که نامک متساوی انگلیسی اسم برچسب باشد. توضیح: مشتمل بر توضیحات شما پیرامون برچسب تولید گردیده می شود. کامل شدن این قسمت برای شناخت بیشخیس بازدیدکنندگان با برچسبها بسیار اساسی میباشد. در پایان نیز با کلیک روی آیتم اضافه کردن برچسب، تغییرات صورت گرفته را ذخیره و پروسه ساختوساز تگ وردپرس را به نقطه پایان می برید. ولی این نقطه پایان قصه وجود ندارد؛ گاهی ممکن میباشد شما نیاز داشته باشید که برچسب ساختوساز گردیده را بازنویسی و رئیس فرمائید. روش بازنویسی و رئیس برچسبهای ساخت گردیده در وردپرس نیز مشمول مراحلی می شود که بایستی به ترتیب آنان را ایفا دهید. در پی این پروسه را مرور می کنیم: وارد نصیب برچسبها در وردپرس گردید. از روش جدول سمت چپ برگه، برچسب گزینه نظرتان را کاوش فرمائید. بعداز تعیین تگ آیتم نظرتان، میتوانید یک کدام از آیتمهای بازنویسی، بازنویسی سریع، نظافت کردن و اکران را به دلخواه تعیین نمائید.
برچسب:
کلاس سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت:
۰۹:۴۴:۴۹ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
صفحه فرود (LandingPage) ، ورقه ای خاص و مجزا از صفحه های دیگر وبسایت شماست و بیشتر جهت اهداف بازاریابی و تبدیل مراجعه کننده وب سایت به مشتری به کارگیری میگردد، در کلاس سئو مشهد صورتیکه یک تارنما را به صورت یک گروه از محتواها و صفحه ها مختلف در نظر بگیریم درصورتی که که بخواهیم یک مخاطب خاص را برای سود گیری از محتوای خاص یا مشغول کردن با مال خاصی به تارنما پند کنیم مطلقا صرفا راهکار ما صفحه فرود یا Landing Page است. دیزاین فرود علاوه بر توانایی های فنی نیاز به توانایی های شناختی و تحلیلی دارااست و حتی در حالتیکه که ما بتوانیم شناخت و تحلیل درستی در ارتباط صفحه ارایی فرود داشته باشیم و از لحاظ فنی ورقه طراحی شده دارای باکیفیت نباشه باز هم عکس العمل خیر از کاغذ فرود نمیگیریم. فرض فرمائید یک هواپیما قصد فرود آمدن به زمین رو داره، آیا میتواند روی دریا فرود بیاد، یا قادر است در بیابان فرود بیاد ؟ این مثال دقیقا شبیه به لندینگ پیج میباشد، در صورتی شما تبلیغات انجام داده اید یا یک جشنواره فروش برگزار کرده اید و قرار است در شبکه های مردمی مانند اینستاگرام به سایتتان لینک و پیوند بدهید حتما نمیتوانید لینک کاغذ اصلی را بدهید! چراکه استفاده کننده را ما می بایست ناپخته در حیث بگیریم، یعنی فرض کنیم که نخسین بار میباشد وارد وب سایت ما می شود و هیچ پیش مسئله از این موضوع ندارد که چه جوری بایستی محصول مارا خریداری کند ، پس ما با یک لندینگ اصولی میتوانیم بدین افراد یاری کنیم تا تجارب کاربری خوب و وارفته تری داشته باشند و در نهایت سبب ساز میشه که فروش خودمان نیز افزایش یابد. صفحه فرود-شکل کاغذ فرود-شکل عنایت کاغذ فرود یک صفحه فرود landing page) )که بهنیکی طراحی شده باشد میتواند نرخ تبدیل کمپینهایPPC و آدرس اینترنتی مارکتینگ و درآمد شمارا به ترازو قابلتوجهی ارتقا دهد. در حالتی که قراراست یک جشنواره فروش برگزار نمایید، در شرایطیکه قرار می باشد برای مناسب های خاص مانند شب یلدا، نوروز، عید های سال و دیگر رخداد ها جشنواره فروش داشته باشید، شما باید یک لندینگ پیج مناسب یا کاغذ فرود مناسب طراحی نمایید، لندینگ پیج یا صفحه فرود منجر میشود که اعتنا استفاده کننده به قسمت های دیکه پرت نشود و بتواند متمرکز روی محصول و غرض شما تمرکز کند. به این ترتیب با این فعالیت شماهم بالا میرود و میتواند کمپین های فروش عالی تری برگزار فرمائید. مزایای داشتن طراحی لندینگ پیج و بهبود seo داشتن یک لندینگ پیج اصولی منجر می شود تجارب کاربری بالا رود و در نتیجه نرخ تبدیل یا فروش سایت شمار تا 10 برابر ارتقاء پیدا کند و در نهایت سبب ساز بهبود سئوی سایت میگردد. چرا باید از لندینگ پیج از در کمپین های دیجیتال به کار گیری کنیم؟ هزینه نادر بازدهی بالا تمرکز کاربر در صفحه فرود در بیشترین وضعیت می باشد
برچسب:
کلاس سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۶ دی ۱۴۰۲ساعت:
۱۰:۰۹:۳۹ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
علایق مخاطب بوسیله سیستمهای هوش تصنعی و یادگیری ماشینی گزینش میگردند که کردار مخاطب را در طی فرصت بررسی و رسیدگی مینمایند. این علایق سئو چیست ممکن میباشد مبنی بر عملهای متعدد استفاده کننده، به عنوان مثال جستجوهای انجام یافته، محتوایی که مشاهده کردهاند، داده ها مربوط به محلی که آن ها در آن قرار دارا هستند، و بقیه دادههای کاربری انتخاب شوند. بعضی از پارامترهایی که ممکن میباشد برای گزینش علایق مخاطب به کار گیری شوند عبارتند از: تاریخچه کاوش: تاریخچه جستجوی یک مخاطب می تواند نشانهدهنده عشق و علاقهمندیهای وی باشد. خوی مرور: کیفیت واکنش استفاده کننده با محتوا، برای مثال مقالاتی که می خواند یا این که فیلمهایی که میبیند. داده ها درباره جای : جای مخاطب ممکن میباشد نشانگر عشق و علاقهمندیهای محلی یا این که ناحیهای باشد. جستجوهای اخیر: در صورتیکه یک مخاطب جدیدا راجع به یک قضیه خاص کاوش کرده باشد، این ممکن میباشد علامتدهنده یک عشقمندی موقتا یا این که تازه باشد. داده ها از خدمتهای گوگل دیگر: دادهها از خدمتهای گوگل دیگر، مانند یوتیوب، گوگل مپ، و گوگل نیوز، نیز میتواند در تشخیص علایق مخاطب موثر باشد. این تجزیه و استدلال ها به طور پویا اجرا میگردند و با دقت به کردار استفاده کننده در حین مجال بهروز می شوند. در سود، درصورتیکه عشق و علاقهمندیهای استفاده کننده تغییر و تحول نماید، سیستمهای گوگل میتوانند این تغییرات را تشخیص دهند و پیشنهادات مربوط به علایق تازه را ارائه دهند. پیشنهادات گوگل دیسکاوری مطابق چه پارامترهایی تمجید میشود؟ گوگل دیسکاوری، محتوا را مبتنی بر علایق یوزرها فردی سازی می نماید. پارامترهای مختلفی که گوگل در گزینش محتوای پیشنهادی به کارگیری می نماید، عبارتند از: تاریخچه کاوش: گوگل دیسکاوری از تاریخچه جستجوی شما برای شعور عالی علایق و ترجیحات شما به کارگیری می نماید. خلق و خوی کاربری: گوگل دیسکاوری خیر صرفا به محتوایی که شما میخوانید دقت می نماید، بلکه به گونه ای که شما با آن عکس العمل میکنید نیز اعتنا داراست. این مشتمل بر اقداماتی مانند هنگامی که صرف میکنید برای تلاوت مقاله ها، روش پیمایش در وبسایت، و حتی سرعت پیمایش شما میباشد. جای : جای فعلی شما نیز میتواند اثر گذار باشد. برای مثال، در حالتی که در یک شهر خاص باشید، ممکن میباشد خبرها محلی و حادثه ها را در پیشنهادات خویش مشاهده کنید. جستجوهای اخیر: در صورتی اخیرا در امر یک قضیه خاص کاوش کرده باشید، گوگل ممکن میباشد محتوای مرتبط بیشتری را در پیشنهادات خویش عرضه نماید. داده ها از تارنما ها و نرم افزار های گوگل دیگر: گوگل نیز قادر است از اطلاعاتی که از وب سایت ها و نرمافزار های دیگر گوگل (مانند یوتیوب، گوگل مپ، گوگل نیوز، و غیره) بدست آورده میباشد، به کار گیری نماید. به خاطر داشته باشید که مدام میتوانید پیکربندی ویژگی خویش را در گوگل دیسکاوری برای در دست گرفتن عالی این مورد ها تغییر و تحول دهید.
برچسب:
سئو چیست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ دی ۱۴۰۲ساعت:
۰۹:۳۳:۰۸ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
برای فهم و شعور بی نقصخیس این نکته که سرپ چیست، میبایست با اجزای اساسی تشکیل دهنده این صفحه های آشنا گردید. درین ارتباط میاقتدار دوره سئو مشهد کلیات صفحه های سرپ را به 2 گروه مهم و فرعی تقسیم کرد. نصیب مهم در کاغذ سرپ اکران داده می شوند و گوگل در ساخت آن ها موءثر میباشد. قسمت فرعی فیچرهایی میباشد که وبسایتها می توانند در صفحه ها وب سایت خویش تولید کرده و سبب ساز میگردد تا با گونه های متعدد در نتیجه ها سرپ اکران داده شوند. به عنوان مثال اجزای اساسی ورقه SERP عبارتند از: نتیجه ها ارگانیک – Organic Results اولین بخش که همواره آن را مشاهده می کنید، نتیجه ها طبیعی میباشند. مراد از کلمه و واژه “طبیعی”، غیرتبلیغاتی بودن آنها میباشد. این حاصل معمولا برای وب سایتهایی میباشد که توانستهاند صفحه های پلتفرم خویش را با بهینه سازی داخلی، فرنگی و ترفندهای دیگر به جایگاههای فراتر برسانند. تفاوت نتابج مبلغی و طبیعی خلال منزلت، در هزینه و طریق وصال به ورقه اولیه و سکوهای فراتر میباشد. معمولا نتیجه ها طبیعی مستلزم فرصت و صرف انرژی بیشتر میباشند تا به طور طبیعی و از مسیر seo به سکوهای فراتر دست یابند. با این درحال حاضر، نتیجه ها مبلغی با پرداخت هزینه به ازای هرکلیک یا این که در زمان مجال خاصی از روش سیستم گوگل ادز به رنکهای ورقه نخستین دسترسی داراهستند. سوالهای دیگر افراد – People also ask یکی فیچرهایی که میقدرت در چیره صفحه ها سرپ برای جستجوهای متعدد دید، باکسی میباشد که با تیتر “سوال ها دیگر افراد” مشاهده میگردد. همین حال با جستجوی عبارت “بهینه سازی Course” می توانید اینگونه چیزی را ملاحظه کنید. این بخش مرتبط با سوالهای مرتبط به درخواست سرچ شما میباشد که معمولا جواب برگزیدهای از وبسایتهای متعدد برای هرمورد به طور خلاصه نوشته شدهاند. ویدیوها – Videos ممکن میباشد از خویش بپرسید محل اکران ویدیوها و تصاویر در سرپ چیست؟ گوگل برای این 2 نصیب از محتواها جعبههای غیروابستهای درنظر گرفته میباشد. ویدیوها و تصاویر. در بخش “ویدیوها”، ویدیوهای مرتبطی که میتوانند پاسخی به پرسش شما بوده باشند، اکران داده میگردد. معمولا سورس این ویدیوها از یوتیوب، آپارات و یا این که خویش صفحه های تارنما میباشد. شما می توانید با قراردادن ویدیوها در ورقه وب سایت خویش، از این نحوه نیز ترافیک به برگه را جذب فرمایید. تصاویر – Images گوگل با فهم و شعور بغرنجای که از جستجوی استفاده کننده دارااست، میتواند غرض او را از سرچ در موتور جستجوی خویش فهم نماید. برای مثال، هر کس عبارت “خرقه عروس مد” را کاوش مینماید، در پی تصاویری از این نوع البسه میباشد. در فیض گوگل چیره حاصل خویش را به اکران تصاویر تخصیص میدهد که در نصیب “تصاویر” ارائه می شوند.
برچسب:
دوره سئو مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۳ دی ۱۴۰۲ساعت:
۰۹:۴۱:۳۰ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)
میزان نرخ تبدیل را با اعتنا به موردها پایین رسیدگی و استیناف مینمایند: نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین در صورتی کمتر از میانگین نرخ تبدیل استخراجوکارهای آنلاین شبیه در دفتر سئو چیست کار دکان (شهر یا این که مرز و بوم) باشد، بد هست و برای مالک دکان نشان خطر. نرخ تبدیل تارنما فروشگاهی اسباب و اثاث خانگی با نرخ تبدیل سوپرمارکت آنلاین گوناگون میباشد. همینطور، جغرافیایی که دکان در آن عمل مینماید می بایست حیث شود. طبیعی میباشد نمیشود میانگین نرخ تبدیل وب سایتهای فروشگاهی آمریکایی را برای دکانهای اینترنتی کشور ایران هم در لحاظ گرفت. به نمودار تحت که از statista.com برداشته شده است، اعتنا فرمائید. درصدهای ذیل آرمدهندهی میانگین نرخ تبدیل مغازههای آنلاین در فقیه به تفکیک حیطهی فعالیت دکانها در سه ماههی دوم سال ۲۰۲۲ است. درصورتیکه تارنما فروشگاهی با نرخ تبدیل ۲٪ به عنوان مثال کالاهای ورزشی میفروشد، براساس داده های عددی جهانی نرخ تبدیل قابلقبولی دارد. اثبات نگه داشتن نرخ تبدیل از بیشتر کردن آن مهمخیس است. یعنی درحالتی که نرخ تبدیل دکان کالاهای ورزشی از ۲٪ کمتر خواهد شد، مکان نگرانی وجود داراست و باید بهدنبال علل کاهش نرخ تبدیل بود. بدین نکته هم بایستی دقت کرد که گفت و گو در زمینه ی بهبود نرخ تبدیل بسیار کبیر و پرجزئیات میباشد. البته به هر حالا مالک دستیابیوکار، گروه seo و دیجیتال مارکتینگ بایستی نسبت به نرخ تبدیل تحتخیس از میانگین حساس باشند و در عین اکنون برای بیشتر کردن نرخ تبدیل کوشش کنند. ۲. ترافیک وبسایت اگر کسی از تارنما فروشگاهی بازدید نکند، چطور میگردد بازدیدکننده وب سایت را به خریدار تبدیل کرد؟ بدون اینکه وب سایت بازدیدکننده داشته باشد، تبدیل و نرخ تبدیلی وجود نخواهد داشت. به همین ادله، ترافیک سایت که به عبارتی تعداد بازدیدکنندگان از وبسایت است، واحد سنجش بسیار بسیار مهمی میباشد. ترافیک بیشتر الزاما به معنای فروش بیشتر و نرخ تبدیل فراتر وجود ندارد. زیرا ضمانتی نیست که همگیی بازدیدکنندگان تبدیل به خریدار شوند. با این وجود، وب سایتهای فروشگاهی نیاز دارند تا ترافیک بالایی داشته باشند. تعداد بازدیدکنندهی بیشتر یعنی بشرهای بیشتری (مشتریان بالقوه) با کسبوکار آشنا میگردند و بالاخره ممکن هست یک روز به خریدار تبدیل شوند. ترافیک بالای وبسایت به برندینگ استحصالوکار هم یاری مینماید. چطور باید ترافیک تارنما را بالا توفیق؟ کوتاهترین و سریعترین شیوه بهینه سازی وب سایت فروشگاهی است. باصرفهسازی تارنما برای موتورهای کاوش آن چیزی میباشد که تارنما فروشگاهی شمارا زودتر از سایری رقبا میگذارد جلوی دیده مخاطب. از مهم ترین دلایل التفات دیجیتال مارکتینگ و سوشال مدیا مارکتینگ برای کسبوکارهای آنلاین این میباشد که بازاریابی دیجیتال یوزرها را از کانالهای اجتماعی یا این که دیگر پلتفرمها و و بسایتها به وبسایت فروشگاهی هدایت مینماید.
برچسب:
سئو چیست،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ دی ۱۴۰۲ساعت:
۰۹:۴۷:۰۴ توسط:زهرا موضوع:
نظرات (0)